Συχνές ερωτήσεις
Θα μπορούσε ο εκάστοτε κατασκευαστής να εφοδιάζει τους κινητήρες των οχημάτων του με πρόγραμμα διαχείρισης που θα εξασφάλιζε τη μέγιστη απόδοση. Πρέπει όμως να αναλογιστούμε πως οι κατασκευαστές πωλούν τα οχήματα τους σε διεθνής αγορές, με διαφορετικές συνθήκες όσων αφορά την ποιότητα των διαθέσιμων καυσίμων, το κλίμα της εκάστοτε περιοχής αλλά ακόμα και τους όρους παροχής εγγύησης σύμφωνα με την νομοθεσία της κάθε χώρας προορισμού.
Γι αυτό το λόγο, όταν οι μηχανολόγοι πραγματοποιούν τις τελικές ρυθμίσεις των κινητήρων, είναι αναγκασμένοι να προβούν σε αναγκαίους συμβιβασμούς. Επίσης οι ίδιοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν την βελτιστοποίηση του λογισμικού κινητήρων ως εργαλείο marketing. Για παράδειγμα πολλές φορές διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου διαφέρουν μονάχα ως προ το πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα.
Όχι, η Filos Rennsport σέβεται και ακολουθεί τις προδιαγραφές ασφαλείας του κατασκευαστή. Οι σύγχρονοι κινητήρες διαχειρίζονται από συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου προανάφλεξης, το οποίο παραμένει λειτουργικό ακόμα και μετά την εγκατάσταση του προγράμματος διαχείρισης Filos Rennsport και, αν ανιχνεύσει κάποια επικίνδυνη κατάσταση, ενεργοποιεί το λεγόμενο “safe mode” και θέτει τον κινητήρα σε κατάσταση περιορισμένης απόδοσης. Επίσης, επειδή η αύξηση απόδοσης ιπποδύναμης και ροπής βρίσκεται εντός των ορίων αντοχή που θέτει ο κατασκευαστής, δεν υπάρχει ζήτημα αυξημένης φθοράς.
Όχι, τα επίπεδα εκπομπής καυσαερίων παραμένουν εντός συγκεκριμένων ορίων.
Κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου αλλά ακόμα και Υβριδικοί μπορούν να δεχτούν στον ίδιο βαθμό τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου τους. Τονίζουμε όμως ότι σε υπετροφοδοτούμενα σύνολα η αύξηση απόδοσης και η μείωση κατανάλωσης είναι μεγαλύτερη.
Ασφαλώς! Απλώς αρκεί το αυτοκίνητο να διαθέτει ηλεκτρονικό έλεγχο διαχείρισης κινητήρα.
Είναι προτιμητέο ο κινητήρας να έχει διανύσει τουλάχιστον 5.000 χλμ
Όχι. Για να μπορέσει κάποιος να χειριστεί με ασφάλεια τον εγκέφαλο του κινητήρα χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός,, γι’ αυτό και πραγματοποιείται αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις μας η σε επιλεγμένα συνεργεία.
Εξαρτάται από το στυλ οδήγησης του τελικού χρήστη. Το πρόγραμμα της Filos Rennsport αυξάνει την ροπή και την ισχύς. Αν το βελτιωμένο όχημα οδηγείται σε μέγιστο φορτίο, που συνδέεται με καλύτερες επιταχύνσεις και υψηλότερη τελική ταχύτητα, οδηγεί στην αύξηση κατανάλωσης. Αν οδηγείται σε μεσαίο φορτίο, με την φυσιολογική ροή της κίνησης, τότε η κατανάλωση πέφτει λόγω αυξημένης απόδοσης ροπής και ισχύος σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας.
Μπορείτε να συνεχίζετε να ανεφοδιάζετε το όχημα σας με το είδος καυσίμου που προτείνει ο κατασκευαστής, αλλά για την μέγιστη απόδοση θα πρέπει να χρησιμοποιείται Super αμόλυβδη. Για τους πετρελαιοκινητήρες δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη σύσταση.
Δεν υπάρχει κάποια παρενέργεια. Η λειτουργικότητα και η αντοχή του φίλτρου DPF παραμένει αναλλοίωτη.
Η αναβάθμιση του εγκεφάλου σε ένα εντελώς εργοστασιακό όχημα διαρκεί από 3 ως 5 ώρες. Σε περίπτωση όμως προσωποποιημένου επαναπρογραμματισμού η οχήματος με εκτεταμένες μετατροπές ο χρόνος παραμονής θα πρέπει να προσαρμοστεί αναλόγως.
Μόλις εγκατασταθεί το βελτιστοποιημένο λογισμικό, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται. Σε πολλά νέα μοντέλα όμως, η μέγιστη ισχύς επιτυγχάνεται έπειτα από μια περίοδο στρωσίματος. Τα πλέον σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης λειτουργούν με μία Flash eprom και ένα επεξεργαστή. Ο επεξεργαστής διαβάζει σταδιακά τα δεδομένα από την Flash eprom και σύμφωνα με εκείνα διαχειρίζεται τον κινητήρα. Αυτό σημαίνει πως πρέπει πρώτα να μάθει να διαβάζει τα νέα δεδομένα. Αυτή η διαδικασία μπορεί να κρατήσει ως και 200 χλμ, ανάλογα με τον τύπο οχήματος.